Outfit – Graffiti and fake fur

Wie mij kent, weet dat ik van statement items hou. Deze fake fur jas van Wanderlust Amsterdam is zo een statement item. Voor deze look heb een achtergrond gezocht die er perfect bij past. So graffiti and fake fur it is.

In deze outfit combineer ik de kleuren bordeaux rood, wit, zwart en paars. Dit doe ik doormiddel van mijn zwarte flare broek, lakleren Dr.Martens, paarse doorzichtige top en bontgekleurde fake fur jas. De look maak ik af met een winged eyeliner en subtiele gouden sieraden. Ik hou van mijn opvallende look voor de graffiti muur. Het lijkt haast wel of alle kleuren op deze manier perfect samen komen! Love it.

Deze foto’s zijn gemaakt bij Test Site Rotterdam, vlak bij Rotterdam Centraal. In dit gebied vindt je naast gave graffiti ook een aantal leuke hotspots.

Wat vindt je van mijn outfit of the day?

Shop this look

Fake fur coat, Wanderlust Amsterdam | Top, Pull and Bear | Trouser, Ambika via Invito | Shoes, 1460 Patent Dr. Martens | Jewellery, Anna+Nina

38 gedachten over “Outfit – Graffiti and fake fur

  1. Mooi! Ik vind het een mooie OOTD omdat je de rest van de outfit rustig hebt gehouden en het ‘keypiece’ zo ook echt opvalt. Het doorzichtige truitje vind ik ook heel mooi met de sterretjes erin en een flared pants is – in mijn ogen – altijd een goed idee. Ik draag ze zelf ook graag (met stiletto heels of laarzen met high heels), dan lijkt het alsof ik langere benen heb 😉

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie